Kategorije
 
 
 
 
 
 
 

KAKO VRATITI ROBU?

Ako ste zainteresirani za povrat robe, jednostavno popunite obrazac i pošaljite robu natrag na našu adresu.

1. Pošiljku je potrebno poslati bez plaćanja pouzećem kao paket na adresu (pakete poslane na poštu ne primamo).
2. Roba ne smije biti oštećena niti korištena i mora biti kompletna, uključujući etikete.
3. Ispunite reklamacijski protokol i pošaljite nam ga poštom.
4. Rok za povrat robe je 14 dana od dana preuzimanja robe od strane kupca.


Robu nam možete poslati na sljedeću adresu:

*Na ovu povratnu adresu moguće je poslati povrat samo putem Hrvatske pošte.Ukoliko pošiljku šalje drugi prijevoznik, neće biti moguće prihvatiti je niti obraditi iz proceduralnih razloga.

Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID 92257058 - WARAGOD
Poštanska 9
10410 Velika Gorica

KORISNIČKI CENTAR

E-mail: info@waragod.hr
Telefon: +385 317 840 044
Kontakt obrazac


 

REKLAMACIJSKI POSTUPAK

1. Pravo kupca na reklamaciju robe s nedostatkom

Ukoliko postoji nedostatak na kupljenom proizvodu, kupac ima pravo ostvariti svoja prava iz odgovornosti za nedostatke robe (reklamirati ga). Ovlašteni djelatnik ili voditelj prodavaonice dužan je odmah nakon pregleda odlučiti o reklamaciji, a u kompleksnim slučajevima ako je potrebna stručna procjena od strane proizvođača, u roku od 30 dana.

Kupac može reklamiranu robu dostaviti na adresu WARAGOD s.r.o. Murgašova 2, 94901 Nitra. Otprema ne smije trajati duže od 30 (trideset) dana. Kupac nema pravo reklamirati nedostatke na koje je dat popust i o kojima ga je prodavatelj obavijestio.

2. Odgovornosti prodavatelja

Pri prodaji robe građanima prodavatelj je dužan osigurati da roba bude propisane kvalitete, količine, mjere i težine. Mora biti bez nedostataka i mora zadovoljavati tehničke standarde. Prodavatelj odgovara za nedostatke koje prodana roba ima prilikom preuzimanja robe i za nedostatke koji nastanu nakon preuzimanja robe u jamstvenom roku. Za rabljene artikle prodavatelj ne odgovara za nedostatke nastale uporabom, trošenjem ili nestručnim održavanjem.

3. Mjesto reklamacije

Reklamaciju kupac ostvaruje u trgovini u kojoj je roba kupljena. Za potrebe online kupovine, trgovina je WARAGOD s.r.o., Murgašova 2, 94901 Nitra. Kupnju kupac dokazuje odgovarajućim dokazom o kupnji, a ukoliko se radi o proizvodu s produljenim jamstvenim rokom, potvrđenim jamstvenim listom. Tijekom privremenog zatvaranja, odnosno zatvaranjem trgovine, reklamacija se odnosi na objekt koji je naveden na oglasnoj ploči o privremenom zatvaranju odnosno zatvaranju trgovine.

4. Jamstveni rok

Uvjet za priznavanje reklamacije je da bude primijenjen u jamstvenom roku. Jamstveni rok je 24 (dvadeset i četiri) mjeseca od datuma primitka robe od strane kupca. Ako roba ima duži jamstveni rok, prodavatelj je dužan kupcu prilikom prodaje izdati uredno popunjen i potvrđen jamstveni list u kojem su navedeni uvjeti i opseg ovog jamstva. Ako je reklamacija kupca riješena zamjenom neispravne robe za novu, jamstveni rok se primjenjuje na novi proizvod od trenutka primitka nove robe. Isto vrijedi i ako dođe do zamjene dijela ili dijela za koji je osigurano jamstvo.

5. Otkazivanje narudžbe

Narudžbu je moguće otkazati samo prije slanja narudžbe. Ukoliko je narudžba već zapakirana i otpremljena, narudžbu nije moguće otkazati i kupac ju je dužan prihvatiti prema uvjetima poslovanja.

6. Nedostaci koji se mogu ukloniti

Nedostacima robe smatraju se otklonivi nedostaci čije uklanjanje ne utječe na izgled, funkciju i kvalitetu robe. Ako su nedostaci otklonjivi, kupac može zahtijevati:
a) besplatno, pravilno i pravovremeno otklanjanje grešaka
b) zamjenu neispravnog dijela , ako se nedostaci tiču ​​samo dijela
c) zmjenu robe ako još nije korištena

7. Neotklonjivi nedostaci

Ako postoje nepopravljivi nedostaci koji onemogućuju pravilnu uporabu robe, kupac može zahtijevati zamjenu neispravne robe za novu. Ako prodavatelj ne može robu s nedostatkom zamijeniti za novu, kupac može zahtijevati raskid ugovora i povrat plaćenog iznosa.

8. Rješavanje reklamacije uz davanje popusta

Ukoliko kupac traži popust, potraživanje se može podmiriti davanjem istog. Popust na robu se odobrava ako postoje nepopravljivi nedostaci koji ne onemogućuju pravilno korištenje robe prema njezinoj namjeni. Pri određivanju iznosa popusta uzima se u obzir raspon nedostataka reklamirane robe.

9. Neopravdana reklamacija

U slučaju neopravdane reklamacije, prodavatelj ima pravo od kupca zahtijevati naknadu u visini troškova dostave. Istovremeno, prodavatelj zadržava pravo ne vratiti novac za takvu robu i pravo da ne zamijeni robu za drugu.

10. Odustajanje od ugovora i zamjena robe

Odustajanje od ugovora, odnosno povrat robe uz povrat kupoprodajne cijene prihvaća se u roku od 14 dana od dana primitka robe od strane kupca. Rok za zamjenu robe je 30 dana nakon što kupac primi pošiljku. U slučaju zamjene kupac bira robu iste ili veće vrijednosti. U slučaju razlike, iznos razlike će se obračunati pouzećem.

Ovaj reklamačni postupak stupa na snagu 12.05. 2023

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija