Koliko vremena je potrebno za dostavu narudžbe? | Dostava narudžbe obično traje do 3 dana ako je roba na zalihi. Svaki proizvod ima oznaku da li je trenutno na zalihi ili kod dobavljača, kao i okvirni rok isporuke. |
Koliko košta dostava? | Poštarina je od 4 € ovisno o prijevozniku kojeg odaberete. Detaljnu analizu cijena dostave možete pronaći na našoj stranici Dostava. |
Na koji način mogu platiti narudžbu? |
Vašu narudžbu možete platiti: - plaćanje pouzećem (po primitku robe), Mogućnosti plaćanja također možete pronaći na našoj stranici Mogućnosti plaćanja.
|
Mogu li isprobati robu i osobno preuzeti narudžbu u fizičkoj trgovini? | Nažalost, u Hrvatskoj nemamo fizičku trgovinu, nego samo e-trgovinu. Ukoliko vam veličina ne odgovara, robu nije problem zamijeniti ili vratiti u roku od 14 dana. |
Mogu li naručiti telefonom? | Da, možete. Telefonski kontakt naše korisničke podrške možete pronaći na stranici kontakti. |
Kako mogu iskoristiti kupon za popust? | Ako ste dobili kupon za popust, možete ga iskoristiti u odjeljku košarice "Ako imate kod za popust, unesite ga ispod:" |
Kako mogu saznati status moje narudžbe? | Status vaše narudžbe možete provjeriti u vašem korisničkom računu. Ako nemate korisnički račun, u e-mailu koji ste dobili prilikom izvrúenja narudžbe sadrži poveznicu za provjeru statusa narudžbe. Po potrebi nas možete kontaktirati i provjeriti status putem naše korisničke službe. |
Kojim kurirskim službama šaljemo robu? | Robu šaljemo različitim prijevoznicima koje odaberete u zadnjem koraku prilikom narudžbe. Prijevoznike možete pronaći i na našoj stranici Dostava. |
Koji postupak odabrati u slučaju neuspjelog plaćanja? |
U slučaju neuspjelog plaćanja imate dvije mogućnosti. Ako ste registrirani kupac, možete se vratiti na pristupnik plaćanja koristeći vaš korisnički račun, gdje možete pretražiti posljednju narudžbu koju želite platiti ili se možete vratiti vašoj narudžbi putem potvrdnog e-maila koji sadrži poveznivu na vašu narudžba. Ako ste kupovali kao neregistrirani kupac, u potvrdnom e-mailu pronaći ćete poveznicu zahvaljujući kojoj se možete jednostavno vratiti svojoj narudžbi. Ako vam je potrebna pomoć, ne ustručavajte se kontaktirati našu korisničku službu. |
Mogu li kupovati i bez registracije? | Da, kod nas možete kupovati i bez registracije. Na blagajni mora biti označena kućica bez registracije. |
Gdje mogu pronaći odjeljak SAMOOBRANA i NOŽEVI? |
Ovaj odjeljak je dostupan samo registriranim korisnicima i bit će prikazan tek nakon prijave. |
- Uvod
- Odjeća
- Muškarci
- Žene
- Outdoor
- Planinarenje
- Ruksaci, torbe i vreće
- Hrana za hitne slučajeve
- Šatori
- Vreće za spavanje
- Podloge
- Kuhanje u prirodi
- Posuđe
- Namještaj za kampiranje
- Solarni punjači
- Solarni tuševi
- Ručnici
- Njega tijela
- Survival-bushcraft
- Embossing and Engraving
- Noževi i sječiva
- Brušenje noževa
- Svjetiljke
- Optika
- Sprej protiv divljači
- Dezinfekcija
- Pokrivači i jastuci
- Plinske grijalice
- Oprema
- Kacige
- Štitinici
- Vojnički i interventni prsluci
- Taktičke gurtne
- Maskiranje
- Vreće za odlaganje spremnika
- Molle organizer
- Zaštita sluha
- Walkie talkie
- Futrole
- Svjetiljke
- Zaštitne naočale
- Optika
- Identifikacijske pločice
- Amblemi
- Kompleti prve pomoći za putovanja
- Lisice
- Vojnički dodaci
- Zastave
- Njega tijela
- MRE - Obroci za preživljavanje
- Podmazivanje i čišćenje metala
- Taktička bedrena futrola
- Poveske
- Obuća
- Sport i Hobi
- Kontakt
- Rasprodaja
Česta pitanja - FAQ
- Narudžbe
- Povrati i Reklamacije
- Proizvodi
Je li moguća izravna zamjena vraćene robe? | Direktna zamjena robe nažalost nije moguća. Proizvod možete vratiti i čim stigne, vratit ćemo vam u cijelosti novac u roku od nekoliko dana. Novi proizvod možete jednostavno naručiti u našoj e-trgovini www.waragod.hr. |
Na koju adresu mogu izvršiti povrat? | Adresu za povrat ili zamjenu robe možete pronaći na stranici Reklamacije, zamjena, povrat. |
Koliko dugo traje obrada reklamacija i povrata? |
Za obradu zahtjeva o oštećenoj robi prema zakonu imamo 30 dana , ali nastojimo to vrijeme učiniti što kraćim. Vrijeme obrade reklamacije također ovisi o tome kada primimo vaš paket od kurirske službe te o opterećenosti naših kolega u skladištu. Ako želite provjeriti status reklamacije, možete kontaktirati našu korisničku službu. |
Mogu li vratiti robu bez navođenja razloga? |
Áno, tovar je možné vymeniť alebo vrátiť bez uvedenia dôvodu do 30 dní. Stačí k tomu vyplniť iba reklamačný formulár, ktorý pribalíte do balíka a spolu s tovarom nám to môžete poslať cez zásielkovnu vďaka reklamačnému asistentovi, ktorého by ste mali mať pribaleného v balíku. Viac o reklamácii, výmene a vrátení tovaru sa dozviete na našej stránke. |
Kako odabrati pravu veličinu odjeće? |
Za svaki proizvod postoji tablica veličina. Preporučujemo da usporedite podatke o veličini sa svojim podacima i zatim odaberete veličinu. Ako vam slučajno veličina ne odgovara, nije problem zamijeniti proizvod za drugu veličinu. Ako niste sigurni oko odabira veličine, ne ustručavajte se kontaktirati našu korisničku službu. |
Kako odabrati pravu veličinu jakne? |
Uz svaku jaknu nalazi se tablica veličina prema kojoj se možete izmjeriti i na temelju toga odabrati pravu veličinu. Ukoliko vam veličina ne odgovara, robu nije problem zamijeniti ili vratiti o našem trošku putem pošte. Ako niste sigurni oko odabira veličine, ne ustručavajte se kontaktirati našu korisničku službu. |
Kako odabrati pravu veličinu hlača? |
Svaki proizvod ima tablicu veličina kojom se možete sami izmjeriti i na temelju toga odabrati pravu veličinu. Opseg struka u tablici je širina hlača puta dva. Duljina hlača u tablici predstavlja vanjsku duljinu. Ako niste sigurni oko odabira veličine, ne ustručavajte se kontaktirati našu korisničku službu. |
Što znači "na zalihi", "kod dobavljača" i "rasprodano"? |
Ako je roba na zalihi, to znači da je dostupna u našim skladištima i bit će vam poslana u roku od 24 sata. Ako je roba kod dobavljača, to znači da su zalihe rasprodane na kratko vrijeme te će se obnoviti. Vrijeme obnavljanja zaliha ovisi o vrsti proizvoda i raspoloživosti na skladištima naših dobavljača. Okvirno vrijeme isporuke saznat ćete kada izvršite narudžbu. Ukoliko proizvod ima oznaku "rasprodano", to znači da proizvod trenutno nemamo na zalihi kod nas niti kod dobavljača, ali ovisi i o vrsti proizvoda. Više informacija o dostupnosti pojedinih proizvoda možete saznati preko naše korisničke službe - kontakt. |