Kategorije
 
 
 
 
 

Opći uvjeti poslovanja

WARAGOD d.o.o.
Bratislavská 2640/9, 94901 Nitra, sa sjedištem u SK
OIB: 47056827
PDV broj: SK2023745174
Okružni sud NR, odjel SRO. Vl. br.: 34030/N
Transakcijski račun: Fio Banka a.s.: SK4883300000002601069846

Nadzorno tijelo:
Slovačka trgovačka inspekcija (SOI)
Inspektorat SOI za regiju Nitra
Staničná 9, 94901 Nitra
Tel: 037/7720001, Fax: 037/7720024

Kupnju robe na našim stranicama mogu obavljati pravne i fizičke osobe uz pridržavanje dolje navedenih pravila.

Narudžba

  1. Kupac naručuje proizvode i usluge prodavatelja putem trgovačkog sustava na www.waragod.hr , pisanim putem: putem e-maila (uključujući narudžbe putem e-trgovine) ili poštom. Ovako izvršen narudžba smatra se obvezujućom i u skladu je sa Zakonom br. 102/2014 Z.z. sa naknadnim izmjenama i dopunama, podrazumijeva se kao ugovor na daljinu.
  2. Uz svaku narudžbu kupac mora navesti ime i prezime, poštansku adresu, adresu za naplatu, broj telefona i e-mail; fizička i pravna osoba poduzetnik, OIB, PDV broj, naziv robe, opis robe, količinu, datum izdavanja narudžbe, (narudžba putem e-trgovine automatski ispunjava ove uvjete). Ovi će podaci biti u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka br. 428/2002 Coll. koristiti isključivo u okviru poslovnog odnosa između prodavatelja i kupca i neće se ustupati trećoj osobi (osim osobe koja obavlja prijevoz robe).
  3. Nakon dostave narudžbe, ista se registrira u sustavu prodavatelja, a ujedno se stvara poslovni odnos između prodavatelja i kupca. Prodavatelj će kontaktirati kupca najkasnije u roku od 24 sata (radnim danom). On provjerava narudžbu, način transporta i najavljuje moguće vrijeme dostave ili preuzimanja, konačnu cijenu i način plaćanja. Od tog trenutka narudžba je obvezujuća za kupca.
  4. Kupac ima pravo otkazati narudžbu temeljem dogovora obiju strana u najkraćem mogućem roku kako se narudžba ne bi otpremila. Narudžbu je moguće otkazati isključivo pisanim putem (e-mailom) ili telefonom. Prodavatelj će također obavijestiti kupca s potvrdom otkazivanja isključivo pisanim putem (e-mailom) ili telefonom. Pisani oblik je potreban zbog provjerljivog dokaza o otkazivanju za prodavatelja i obustave obrade narudžbe.
  5. Ukoliko je narudžba odobrena, roba će biti upakirana u odgovarajući paket i poslana na navedenu adresu kupca. Kupcu će biti poslan dokaz o plaćanju robe (u ovom slučaju račun)  u elektroničkom obliku putem elektroničke pošte na e-mail adresu navedenu prilikom naručivanja robe. Stoga je vrlo važno da ispravno unesete vašu e-mail adresu i da provjerite da vaš e-mail pretinac nije pun. U slučaju da je vaš e-mail sandučić pun, moguće je da faktura nije stigla e-poštom. U tom slučaju odmah kontaktirajte prodavatelja ili pokušajte osloboditi prostor u pristigloj pošti. Porezni dokument u elektroničkom obliku je, prema Zakonu o računovodstvu br. 431/2002 Coll. od 18. lipnja 2002., §32 "Dokazljivost računovodstvenih evidencija", važeći porezni dokument. Prema § 33 "Prijenos računovodstvenih evidencija", faktura je zaštićena u PDF datoteci od izmjena, ali je moguće ispisati ovaj dokument u visokoj kvaliteti.
  6. Kupac – potrošač – ima pravo kontaktirati prodavatelja sa zahtjevom za ispravak (e-mailom na info@waragod.hr) ako nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj postupio po njegovom prigovoru ili ako smatra da prodavač je povrijedio njegova prava. Ukoliko prodavatelj negativno odgovori na ovaj zahtjev ili na isti ne odgovori u roku od 30 dana od upućivanja istog, kupac ima pravo podnijeti prijedlog za pokretanje alternativnog rješavanja spora tijelu za alternativno rješavanje sporova (u daljnjem tekstu: ARS). sukladno Zakonu 391/2015 Coll. Subjekti ARS-a su tijela i ovlaštene pravne osobe prema §3 Zakona 391/2015 Coll. Kupac može podnijeti prijedlog na način utvrđen sukladno članku §12 Zakona 391/2015 Coll.
    Popis ARS subjekata može se pronaći na web stranici Slovačkog ministarstva gospodarstva www.mhsr.sk
  7. Kupac također može podnijeti pritužbu putem RSO platforme za alternativno rješavanje sporova, koja je dostupna online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  8. Alternativnim načinom rješavanja sporova može se koristiti samo kupac – fizička osoba koja prilikom sklapanja i ispunjenja potrošačkog ugovora ne djeluje u okviru svoje poslovne djelatnosti, radnog odnosa ili profesije. Alternativno rješavanje sporova odnosi se samo na spor između kupca i prodavatelja koji proizlazi iz ili je povezan s potrošačkim ugovorom. Alternativno rješavanje sporova odnosi se samo na ugovore sklopljene na daljinu. Alternativno rješavanje sporova ne primjenjuje se na sporove u kojima vrijednost spora ne prelazi 20 EUR. ARS tijelo može zahtijevati od kupca da plati naknadu za pokretanje alternativnog rješavanja spora u iznosu od 5 EUR uključujući PDV.

Vrijeme isporuke

  1. Rokovi isporuke su različiti za razne vrste proizvoda. O datumu dostave ili preuzimanja robe kupac će uvijek biti obaviješten prilikom provjere narudžbe.
  2. Općenito, rok isporuke ili preuzimanja robe je od 1 do 2 dana od datuma provjere narudžbe.
  3. U iznimnim slučajevima, kada pojedine vrste robe nema na zalihi i nisu dostupne kod proizvođača i dobavljača, rok isporuke može biti duži. U tom slučaju prodavač će Vas kontaktirati putem e-maila ili telefonom i obavijestiti Vas o situaciji.

Cijena, uvjeti plaćanja i dostava

  1. Sve cijene za pojedine proizvode su ugovorne. U e-trgovini uvijek su aktualne i važeće cijene. Cijene su konačne, što znači da sadrže PDV odnosno sve druge poreze i naknade koje kupac plaća za nabavu robe. To se ne odnosi na eventualne troškove transporta, koji su samo navedeni u košarici i njihov iznos ovisi o izboru kupca.
  2. Kupac vrši plaćanje gotovinom, pouzećem, virmanom/uplatnicom na račun prodavatelja ili plaćanjem platnom karticom – putem pristupnika plaćanja.
  3. Prilikom dostave proizvoda kupac plaća cijenu proizvoda + poštarinu i eventualno cijenu pouzeća te ostale naknade za dodatne usluge po želji.
  4. Način dostave kupac odabire sam putem obrasca za narudžbu u e-trgovini ili drugim načinom komunikacije. Kupac može izabrati način prijevoza i to:
    a) vlastitim prijevozom,
    b) kurirskom službom
  5. O visini troškova prijevoza potrošač će uvijek biti obaviješten prilikom provjere narudžbe ili će prodavatelj potrošaču preporučiti jeftiniju opciju prijevoza.
  6. Prodavatelj pruža sljedeće dodatne usluge, ovisno o njihovoj trenutnoj mogućnosti primjene:
    Zamjena i povrat putem pomoćnika za reklamacije Zásielkovne
    Exchange service - Dvosmjerna zamjena putem kurirske službe u slučaju da vam veličina ne odgovara
    Zamjena ili povrat robe do 100 dana
    Preuzimanje neispravne robe na adresi kupca

    Sve neobavezne dodatne usluge koje se naplaćuju imaju karakter osiguranja u slučaju potrebe za njihovim korištenjem nakon isporuke robe i predstavljaju jednokratnu i nepovratnu naknadu. Ukoliko se nakon isporuke robe ne otkrije stvarna potreba za njihovom upotrebom, ova naknada za dodatnu uslugu je nepovratna.

Preuzimanje robe

  1. Kupac se obvezuje preuzeti robu u dogovorenom terminu na adresi naznačenoj u narudžbi.
  2. Prilikom preuzimanja proizvoda potrošač je dužan provjeriti cjelovitost i kompletnost pošiljke. Ukoliko je pošiljka vidljivo oštećena i uništena, potrošač je dužan bez preuzimanja pošiljke odmah kontaktirati prodavatelja i sa kurirom sastavite Zapisnik o oštećenju pošiljke. Eventualne naknadne reklamacije u vezi količine i fizičkog oštećenja proizvoda neće biti prihvaćene.
  3. Potrošač stječe pravo vlasništva nad proizvodima isključivo uplatom pune cijene i ostalih iznosa ugovorenih ugovorom o kupnji na daljinu na račun prodavatelja. Do prijenosa prava vlasništva s prodavatelja na kupca koji ima proizvod u svom posjedu, potrošač ima sve obveze brige o robi te je dužan robu o svom trošku zaštititi i označiti na način da se može prepoznati kao proizvod prodavatelja pod svim okolnostima.
  4. Prodavatelj ima pravo zahtijevati ispunjenje obveza, a posebice plaćanje cijene proizvoda i usluga, bez obzira što vlasništvo nad proizvodima i usluge još nisu prešle na kupca.
  5. Rizik od oštećenja proizvoda prelazi na kupca u trenutku preuzimanja od strane kupca ili njegovog predstavnika.

Odustanak od ugovora

  1. Kupac ima pravo otkazati narudžbu temeljem dogovora obiju strana u najkraćem mogućem roku kako se narudžba ne bi otpremila. Narudžbu je moguće otkazati isključivo pisanim putem (e-mailom) ili telefonom. Prodavatelj će također obavijestiti kupca o potvrdi odustajanja isključivo pisanim putem (e-mailom) ili telefonom.
  2. Kupac prema zakonu (102/2014 Coll. - Zakon o zaštiti kupaca pri prodaji robe na daljinu), ima pravo odustati od ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 radnih dana od dana primitka robe. Odustajanje od ugovora mora biti učinjeno u pisanom obliku, mora sadržavati sve podatke koji se koriste za identifikaciju proizvoda, potrošača i prodavatelja te mora biti dostavljen u sjedište prodavatelja u gore navedenom roku, zajedno s proizvodom na trošak i odgovornost prodavatelja. Troškove povrata proizvoda snosi kupac.

    Proizvod ne smije biti oštećen, rabljen, mora biti u originalnoj ambalaži, a uz proizvod kupac mora dostaviti svu dokumentaciju vezanu uz predmetni proizvod (upute za korištenje, jamstveni list, dokaz o kupnji i dr.) koje je dobio prilikom kupnje. Kupac je suglasan i prima na znanje da se pod pisanim oblikom u ovom slučaju podrazumijeva dokument o odustajanju od kupoprodajnog ugovora potpisan od strane kupca.

    Proizvod se ne vraća pouzećem. Ovako poslan proizvod neće biti prihvaćen i bit će vraćen.
     
  3. U skladu s gore navedenim obvezama kupca, prodavatelj će preuzeti robu i u roku od 14 dana od dana odustajanja od ugovora plaćenu cijenu za proizvod, uslugu ili predujam koju je kupac platio za proizvod ili uslugu će se vratiti kupcu na prethodno dogovoreni način.
  4. Kupac ne može odustati od ugovora sklopljenog na daljinu, posebno u sljedećim slučajevima:
    a) ako se radi o ugovoru koji uključuje i pružanje usluge, ako se usluga počela obavljati uz suglasnost kupca prije isteka roka za odustanak od ugovora.
  5. Prodavatelj zadržava pravo otkazati narudžbu (odstupiti od ugovora) ili njegovog dijela ako:
    a) proizvod se više ne proizvodi
    b) promijenila se cijena dobavljača proizvoda
    c) prikazana cijena proizvoda bila je netočna

Jamstvo i servis, povrat ili zamjena robe:

  1. Pojedini jamstveni i servisni uvjeti navedeni su u pripadajućim jamstvenim listovima odabranih proizvoda koje kupac dobiva prilikom kupnje proizvoda.
  2. Općenito, osim ako nije drugačije navedeno u jamstvenim dokumentima, jamstveni rok za provedbu potrošačkih ugovora postavljen je na najmanje 24 mjeseca ili je ograničen datumom uporabe proizvoda. Kupac je osoba koja prilikom sklapanja i provedbe potrošačkog ugovora ne djeluje u okviru svoje poslovne ili druge poduzetničke djelatnosti. Reklamaciju možete izvršiti samo za proizvode koje ste kupili i platili kod prodavatelja. Prilikom reklamacije, kupac je dužan (ukoliko to priroda proizvoda dopušta) konkretni proizvod dostaviti čist, mehanički neoštećen, u originalnom pakiranju, uključujući priručnike, jamstveni list, račun ili drugi dokaz o plaćanju proizvoda na adresu prodavatelja. Prilikom reklamacije kupac se pridržava uputa navedenih u jamstvenom listu.
  3. Pravo na jamstvo prestaje vrijediti u slučaju da je kvar nastao mehaničkim oštećenjem proizvoda, radom proizvoda u neodgovarajućim uvjetima, neprofesionalnom ugradnjom, nepridržavanjem odgovarajućih normi od strane potrošača ili osobe koja je izvršila instalacije ili ako je u proizvod dirao netko tko nije ovlaštena osoba. Kvarovi uzrokovani elementarnim nepogodama i nepravilnim rukovanjem proizvodom također su isključeni iz jamstva.
  4. U slučaju reklamacije, preporučujemo da kupac telefonski obavijesti prodavatelja da dati proizvod ima nedostatak i objasni kako se pojavio. Na temelju tih informacija prodavatelj će savjetovati kupca o postupanju s prigovorom.
  5. U slučaju povrata robe, prodavatelj zadržava zakonom propisano pravo povrata najnižom ponuđenom cijenom dostave u trenutku narudžbe, bez obzira kojeg prijevoznika i pripadajuću cijenu dostave je kupac naveo u narudžbi.

Upute o odgovornosti prodavatelja za nedostatke robe ili usluge, prava kupca:

§ 622

  1. U slučaju kvara koji se može otkloniti, kupac ima pravo tražiti od prodavatelja da ga pravovremeno i bez naknade otkloni. Prodavatelj je dužan otkloniti kvar bez nepotrebnog odgađanja.
  2. Umjesto otklanjanja kvara, kupac može zatražiti zamjenu proizvoda ili ako se nedostatak odnosi samo na dio artikla, kupac može zahtijevati zamjenu određenog dijela, ako to prodavatelju ne uzrokuje nerazmjerne troškove zbog cijene robe ili težine nedostatka.
  3. Umjesto otklanjanja kvara na proizvodu, prodavatelj uvijek može zamijeniti neispravan artikl novim, ako to ne stvara ozbiljne probleme kupcu.

§ 623

  1. U slučaju nedostatka koji se ne može otkloniti i koji onemogućuje pravilno korištenje proizvoda kao proizvoda bez nedostataka, kupac ima pravo na zamijenu proizvoda ili ima pravo odustati od ugovora. Kupac ima ista prava u slučaju nedostataka koji se može popraviti, odnosno u slučaju da se proizvod unatoč popravku ne može pravilno koristiti zbog ponavljanja kvara ili pojave većeg broja nedostataka.
  2. U slučaju drugih nepopravljivih nedostataka, kupac ima pravo na razumni popust od cijene artikla.
 

Dodati komentar:

...

Dodati reakciju na komentar:

... Otkazati
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija